بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ايران-ازبکستان؛درانتظار يک‌پيروزي 100هزارنفري

از نظر فني اما به گفته بسياري از کارشناسان و خبرگان فوتبال تيم ملي ايرادهاي زيادي دارد. تيم ملي با نشاط و تاکتيکي بازي نمي‌کند.کي‌روش هنوز نتوانسته بزرگي‌اش را با شيوه بازي تيم ملي نشان بدهد. شايد او به زمان بيشتري نياز دارد پس از تيم ملي بازي زيبا نمي‌خواهيم. فقط برد و سه امتياز را مي‌خواهيم تا تيم ملي 70 درصد راه صعود به جام جهاني را طي کند و سلامي به برزيل بدهد.

در ديدار رفت با ازبکستان نه خوب بوديم نه تاکتيک مشخصي در زمين داشتيم اما با گل دقايق پاياني سه امتياز شيرين گرفتيم اکنون اما بايد تيم ملي با حوصله و منطق بازي کند. عجله و استرس نداشته باشد. نمي‌خواهيم در خانه اسير حريف شويم.ازبکستان هم مي‌داند اگر به ايران ببازد تقريبا بايد با روياي جام جهاني وداع کند. پس آنها نيز براي پيروزي به ميدان مي‌آيند.هدف اول ازبکستان نباختن است اما نيم‌نگاهي هم به برد دارند.

بازيکنان لژيونر ازبک‌ها در اين ديدار  برخلاف بازي رفت حضور دارند برخي از آنها در آن بازي به حکم AFC محروم بودند. اما حالا از سرور جباروف که در باشگاه‌هاي عربستان توپ مي‌زند تا بازيکناني که در باشگاه‌هاي روسي حضور دارند در ترکيب ازبکستان قرار دارند.

ازبک‌ها فوتبال را قدرتي و فيزيکي بازي مي‌کنند و خوب هم گل مي‌زنند آنها بعد از کره جنوبي بهترين خط حمله اين گروه را در اختيار دارند ولي قطعا انديشه‌هاي تاکتيکي کي‌روش و بازي کم اشتباه و بدون عجله و با فکر بازيکنان ايران مي‌تواند ما را به پيروزي برساند. ازبکستان 4 گل خورده دارد که نشان مي‌دهد دفاعش مستحکم نيست اما در گلزني موفق هستند و بعد از کره جنوبي بهترين خط حمله گروه را در اختيار دارند که قطعا مدافعان مستحکم ايران آنها را ناکام خواهند گذاشت تا فوتبال ايران هفته‌اي را که با ناکامي آغاز کرده با پيروزي شيرين به پايان برساند.

ديدار ايران و ازبکستان ديدار گلادياتورها در ورزشگاه آزادي است ديداري که در يک سوي آن پولاد مردان ايراني حضور دارند و در سمت ديگر مردان تنومند ازبک و سيف البداوي داور اماراتي اين بازي را سوت مي‌زند داوري که بايد مراقبش باشيم و به قول مسعود مرادي بازيکنان حتي نبايد نزديکش هم بشوند چون به راحتي کارت مي‌دهد.

در اين گروه کره جنوبي با 7 امتياز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول است، ايران با 7 امتياز در رده دوم قرار دارد و ازبکستان 5 امتيازي سوم است و لبنان و قطر نيز با 4 امتياز در رده‌هاي چهارم و پنجم قرار دارند.


نظرات شما عزیزان:

شادی علیزاده
ساعت14:39---24 آبان 1391
سلام.شادی علیزاده هستم.واقعا وبلاگ خوب و زیبایی دارید.بخصوص از آهنگ اندی که تو وبلاگتون گذاشتید خیلی خوشم اومده.

درضمن قلمتون با اینکه خیلی تنده اما واقعیت ها زیاد دور نیست.
پاسخ: سلام،ممنون از اظهار لطف شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 8 / 1391برچسب:انتخابی جام جهانی,تیم ملی ایران,هواداران فوتبال,ازبکستان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com